Czy giełda jest bezpieczna?

Dyskusja w 'Lokaty i inwestycje' rozpoczęta przez użytkownika milosz123, 3 Kwiecień 2013.

  1. milosz123

    milosz123 New Member

    Dołączył:
    1 Kwiecień 2013
    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Ostatnio wciąż poruszany jest temat giełdy. Przyznam że mnie takze fascynuje:)
    Mam trochę odłozonych pieniędzy i chcę zainwestować właśnie na giełdzie.
    Tylko boję się że je stracę;/
    Dodatkowo nie mam doświadczenia - powiedźcie czy ryzykować czy odpuścić sobie i jakoś inaczej zainwestować aby zarobić??
     
  2.  
  3. marcina

    marcina Member

    Dołączył:
    13 Kwiecień 2013
    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    0
    Jeżeli zna Pan się na giełdzie i wszystkich jej wymaganiach wówczas na pewno może Panu przynieść duze korzyści, znacznie większe niż np oszczędzanie w banku. Lecz wiadomo grając na giełdzie nawet najwięksi specjaliści nie są w stanie przewidzieć pewnych spadków. Jeżeli nie ma Pan doświadczenia, nie radzę samodzielnie ryzykować, albowiem istnieje wielkie prawdopodobieństwo straty. lepiej zapytać o radę i pomoc profesjonalisty:)
     
  4. marcina

    marcina Member

    Dołączył:
    13 Kwiecień 2013
    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    0
    I jak tam?>? Zdecydował się Pan inwestować na giełdzie?
     
  5. bekcham

    bekcham Member

    Dołączył:
    23 Kwiecień 2013
    Wiadomości:
    43
    Docenione treści:
    1
    Giełda nie jest bezpieczna. Inaczej - giełda jest dla profesjonalistów i fachowców. Ktoś kto jest laikiem nie ma co na niej właściwie szukać. Wartość na giełdzie zmienia się jak w kalejdoskopie i jeśli już wydaje ci się że jesteś miliarderem, to za kilka godzin wszystko możesz stracić;/
     
  6. Gazda123

    Gazda123 Member

    Dołączył:
    25 Marzec 2013
    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    0
    Jeśli jesteś specjalistą,...choć nawet oni na giełdzie się mylą to masz szansę zarobić kupę szmalu:)